wtorek, 24 sierpnia 2010

. wracam do pracy .


. ostatnio trochę zaniedbałam bibelot, ale kiedyś trzeba zrobić chociaż kilkudniowe wakacje
 i pozałatwiać inne sprawy  .
. dziś przedstawiam bibeloty z pięknymi fasetowanymi kroplami . 
. i jeden specjalny bibelot . 
. a także dwa kolejne  które zrobiłam ostatnio na zamówienie . 


. bliźniacze bibeloty z fasetowanymi kroplami . 



. crystal flowers . 


. bibelot zdobi duża fasetowana kropla wzorowana na kryształach Swarovskiego . białe perły, przezroczyste koraliki i owale lampwork dopełniają całości . kwiatowe zawieszki i liście nadają charakteru . łańcuszek w kolorze srebrnym .  


Długość:  zawieszka 8 cm + 60 cm łańcuszek        cena : 37 zł         SPRZEDANY




. shadow flowers . 


. bliźniaczy bibelot w kolorze kwarcu dymnego, duża fasetowana kropla szklana, dymne koraliki i lampworki. zawieszki kwiatowe w kształcie kali i liści . łańcuszek w kolorze srebrnym . 


Długość:  zawieszka 7 cm + 60 cm łańcuszek        cena : 37 zł      SPRZEDANY





. sofowy bibelot specjalny . 




. jesienny na zamówienie . 




. paryski na zamówienie . 


. niestety zdjęcia nowych bibelotów są zrobione słabej jakości aparatem . mam nadzieję że za niedługo będę miała znów dostęp do tego lepszego bo nie jestem zadowolone z tych zdjęć . 


i jeszcze na koniec mój prywatny pierścionek wykonany kilka dni temu . na razie testuje sam jego praktyczność .









. już jutro folkowe drewniane nowości .

pozdrawiam . 

2 komentarze:

  1. Wspaniałe, przepiękne! Jestem zachwycona Twoją twórczością. Masz wielki talent.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń