niedziela, 21 listopada 2010

. małe bibeloty .



. pomysł na małe bibeloty pojawił się kiedy dostałam ostatnią paczkę i znalazłam
 w niej pięknego królika/zająca .

. nie chciałam żeby się zagubił wśród innych zawieszek i szkiełek więc dodałam tylko kluczyk i kokardkę. i nie mogłam się nadziwić jak bardzo ta minimalistyczna wersja przypadła mi do gustu więc postanowiłam zrobić też inne.  


...


 . mały imbryczek . 


. minimalistyczny bibelot, imbryk, łyżeczka i serce bibelotowe 'made with love'. dla osłody kokardka w kolorze kawy z mlekiem. 



.cena. 17 zł   SPRZEDANY



 . mała sarenka . 


. minimalistyczny bibelot, sarenka, klucz i serce bibelotowe 'made with love'. dla osłody kokardka w kolorze szarym. 



.cena. 17 zł




. mała sówka .



. minimalistyczny bibelot, sowa, domek dla ptaków i serce bibelotowe 'made with love'. dla osłody kokardka w kolorze granatowym. 


.cena. 19 zł  SPRZEDANY



. mała baletnica .

. minimalistyczny bibelot, baletnica, baletki i serce bibelotowe 'made with love'. dla osłody kokardka w kolorze pudrowym.
.cena. 19 zł   SPRZEDANY


Pozdrawiam Basia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz